تکمیل فرآیند خرید
بعد از انتخاب کالای موردنظرتان، میتوانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در صورتی که از قبل عضو سایت شده باشید، با وارد شدن به نام کاربری خودتان میتوانید پروسه خرید خودتان را ادامه دهید و اگر عضو سایت نیستید، باید در ابتدا وارد سایت شده و پروسه خرید را ادامه دهید.
پس از تکمیل اطلاعات کاربریتان، در پایین صفحه پیش فاکتور شما نمایش داده میشود که در آن نام کالا، تعداد و قیمت آن نمایش داده میشود.
روشهای پرداخت
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
خریداران محترم سایت اتو پارت چین میتوانند برای خرید و ثبت سفارش خود از درگاه اینترنتی استفاده کنند. شما میتوانید با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب هزینه محصولات سفارش داده خودتان را پرداخت کنید. پرداخت موفق به منزله ثبت قطعی است و نیازی به اطلاع دادن نیست. همکاران ما بعد از ثبت نهایی در اسرع وقت نسبت به تهیه محصول از انبار و ارسال آن اقدام خواهند کرد.
جهت سهولت و تسهیل در پروسه ارسال محصولات پیشنهاد میشود تا خرید خودتان را از طریق اینترنتی انجام دهید.
پرداخت بانکی
کاربران و خریداران سایت اتو پارت چین میتوانند پس از ثبت سفارش مبلغ فاکتور نهایی را به صورت پرداخت بانکی به شماره حساب یا شماره کارت X واریز کنند. در این صورت پس از انجام تراکنش نیاز است تا اطلاعات تراکنش، زمان پرداخت و هزینه را به همکاران ما اطلاع دهید تا بعد از پردازش نسبت به تهیه محصول و ارسال آن اقدام کنند. شما میتوانید اطلاعات پرداخت را از طریق واتسآپ یا روبیکا به همکاران ما ارسال کنید.
پرداخت در محل
در صورتی که ساکن تهران هستید، میتوانید گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید. در صورتی که مبلغ سفارش شما تا سه میلیون تومان باشد و ساکن تهران باشید، میتوانید از گزینه پرداخت در محل استفاده کنید. در این حالت هزینه و نحوه ارسال سفارشهای شما توسط همکاران ما به شما اطلاع داده خواهد شد.
نوسانات قیمت
باتوجه به نوسانات قیمت ارز و محصولات در کشور، در صورتی که تغییر قیمتی در محصولات ( اعم از افزایش یا کاهش قیمت ) وجود داشته باشد، این نوسانات قیمت به اطلاع مشتری خواهد رسید تا در صورت تایید محصول به آدرس مشتری ارسال شود.
استرداد وجه
در صورت استرداد کالا یا لغو سفارش مبلغ مورد نظر طی 24 تا 48 ساعت به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد. در این حالت از مشتری محترم اطلاعات بانکی اعم از شماره حساب یا شماره کارت دریافت خواهد شد و مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
نحوه ارسال کالا
مشتریان تهرانی
در روزهای عادی ( روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 14 ) تمامی سفارشات برای مشتریان تهرانی، در همان روز پردازش و ارسال خواهد شد. در روزهای تعطیل، جمعه و بعد از ساعت 14 در اولین روز کاری پس از آن سفارش پردازش و محصول ارسال خواهد شد.
در روزهای خاص مانند عید نوروز یا روزهای خاص ممکن است که به دلایلی تغییراتی در زمانبندی ارسال به وجود آید، تغییرات توسط همکاران به اطلاع مشتری خواهد رسید.
ارسال سفارشهای بالای 3 میلیون تومان برای مشتریان تهرانی به صورت رایگان خواهد بود.
تیپاکس
شرکت تیپاکس برای سفارشهای با محل تحویل خارج از شهر تهران برنامهریزی شده است. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استانها ارسال مستقیم دارد. سفارشهایی هم که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی دارند، درب منزل تحویل داده میشود و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمیکند.
مشتریانی که آدرس آنها در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، میتوانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با دفتر تیپاکس هماهنگ کنند.
بعد از پردازش سفارش و تحویل آنها به تیپاکس و پس از زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند، در حالت عادی تا 24 ساعت به مشتری تحویل داده میشود. سرویسدهی تیپاکس در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، تحویل حداکثر تا 72 ساعت است.
چاپار
شرکت حملونقل چاپار مخصوص سفارشات داخل شهر تهران و شهرستان است که در حالت عادی سفارشها در تهران در 24 ساعت و تحویل آنها در شهرستان بین 24 تا 72 ساعته است. این زمان بستگی به مسافت تحویل گیرنده دارد.
سفارشهایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای نمایندگی چاپار قرار دارند، بسته پستی درب منزل تحویل داده میشود و چاپار برای رساندن آنها، هیچگونه هزینه اضافی دریافت نمیکند. مشتریانی که آدرس آنها در خارج از بافت شهر مقصد است، میتوانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی با مشتری اقدام کنند.
مشتریان موظف هستند هنگام تحویل کالا، از سلامت فیزیکی و ظاهری محصول اطمینان حاصل کنند. در صورتی که هنگام تحویل کالا مشکلی را مشاهده کردید، قبل از دریافت و تایید سفارش، این مشکل را با همکاران ما در میان بگذارید.
سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشود و مبلغ نهایی آنها بیش از سه میلیون تومان است، باید قبل از ارسال، تسویه حساب شوند. در غیر اینصورت امکان ارسال سفارشها وجود نخواهد داشت.
نکته مهم: در صورتی که بعد از تحویل کالا به مشتری، هر گونه مفقودی، شکستگی، خرابی یا خسارت به کالا وارد شود، سایت اتو پارت چین هیچگونه مسئولیتی بابت جبران خسارت به مشتری عهدهدار نخواهد بود. البته شما میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید تا در صورت امکان در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
شرایط ارسال کالاهای سنگین
لوازم بدنه خودرو به صورت پسکرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا ) تسویه و ارسال خواهد شد. در صورتی که مبلغ سفارش شما بیش از سه میلیون تومان باشد، باید به صورت کامل تسویه حساب کنید تا محصول در اسرع وقت ارسال شود.
هزینه ارسال و سایر هزینهها در فاکتور چاپ شده شما، قید شده است. دریافت هرگونه هزینه اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب میشود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً گزارش خود را به همکاران ما ارائه دهید، تا این مورد را بررسی کنند.
آسیب محصول حین حملونقل
همکاران ما همواراه تلاش میکنند تا محصولات و سفارشها را به صورت ایمن و استاندارد بستهبندی کنند و به یکی از شرکتهای حملونقل معتبر تحویل دهند. در اکثر مواقع هر گونه آسیب به محصول برعهده شرکت حملونقل است و شرکت مربوطه ملزم به پرداخت خسارت وارده است. همانگونه که قبلاً عرض کردیم، هنگام تحویل سفارش خود لطفاً از سلامت فیزیکی و کارکرد آن اطمینان حاصل کنید و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، موارد را به اطلاع همکاران ما برسانید.
کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حملونقل و فاکتور به همکاران ما در مجموعه اتو پارت چین ارسال شود. هنگام تحویل کالا از شرکتهای حملونقل قبل از تایید و امضا برای دریافت کالا، از صحت و سلامت کالای خود اطمینان کسب کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول، با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.
در صورتی که محصول دچار مشکل باشد و نیاز به بازگرداندن محصول باشد، کارتن و جعبه اصلی محصول را باید به صورت سالم نگه دارید. امکان بازگشت دادن محصول زمانی وجود دارد که کارتن یا جعبه اصلی به سایت اتو پارت چین باز گردانده شود. از نوشتن، برچسب زدن، مخدوش کردن کارتن یا جعبه اصلی جداگانه خودداری کنید.
ثبتنام در سایت اتو پارت چین یا خرید از آن به منزله قبول قوانین و شرایط مندرج در این صفحه است.
عدم موجودی کالا
در صورتی که محصولی در انبار موجود نباشد و مشتری اقدام به پرداخت هزینه آن بکند، وجه پرداختی در صورت تسویه حساب کامل به صورت کامل بازگردانده خواهد شد. لازم به ذکر است زمان بازگشت هزینه، باتوجه به فرآیند اداری داخلی مجموعه ممکن است بین 1 تا 3 روز کاری زمان ببرد.
تغییرات قیمت محصولات
ما در تلاش هستیم تا قیمت محصولات را بهروز نمایش دهیم ولی باتوجه به نوسانات خیلی سریع ارز و به طبع آن نوسانات محصولات، ممکن است قیمت برخی از محصولات بهروز نشده باشند و ممکن است قیمت برخی از محصولات با آنچه در سایت ثبت شده است، تفاوت قیمت داشته باشند. در این صورت سایت X نسبت به تغییر قیمت اقدام خواهد کرد و مابهالتفاوت محصول را از مشتری دریافت خواهد کرد. در صورت افزایش قیمت و عدم تمایل مشتری مبنی بر پرداخت مابهالتفاوت، هزینه پرداختی مشتری به صورت کامل به مشتری عودت داده خواهد شد. زمان بازگشت وجه باتوجه به فرآیند اداری ممکن است بین 1 تا 3 روز کاری طول بکشد. بازگشت وجه صرفاً به همان شماره حساب و کارتی که با آن پرداخت کردهاید، واریز خواهد شد.
شرایط استفاده از ضمانت بازگشت 7 روزه
- در صورتی که کالای خریداری شده، دارای ایراد یا اشکال فنی باشد. در اینصورت این مشکل در اسرع وقت به همکاران ما اطلاع داده شود تا نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.
- کارتن و جعبه اصلی محصول باید نگهداری و به همراه محصول ارسال شود. از نوشتن، مخدوش کردن، کندن یا هرگونه تغییر در شکل ظاهری جعبه و کارتن باید جلوگیری کنید. در اینصورت امکان دریافت و بازگشت کالا دچار مشکل خواهد شد.
- مشکلات به وجود آمده در اثر استفاده نادرست مشتری شامل بازگشت 7 روزه نمیشود. محصولات ارائه شده باید توسط متخصصان و مکانیکهای کاربلد استفاده شود.
- در صورت مغایرت مشخصات فیزیکی و ظاهری محصول با اطلاعات مندرج در سایت، امکان استفاده از ضمانت بازگشت 7 روزه وجود خواهد داشت.
- وجود هر گونه مغایرت باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد فروش و پشتیبانی سایت X اطلاع داده شود، تا نسبت به بازگشت و عودت کالا اقدامات لازم به عمل آید.
- در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از شکل ظاهری و قبل از استفاده محصول، مانند رنگ یا مشخصات مندرج بر روی بدنه و … نباید از آن استفاده کنید و در اسرع وقت هماهنگیهای لازم را با همکاران ما انجام دهید.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون بازکردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که تمایل داشته باشید تا به جای جایگزینی و ارسال مجدد کالا، هزینه پرداختی خودتان را دریافت کنید، بعد از دریافت محصول و تایید آن توسط همکاران، تمام هزینه پرداختی شما بازگردانده خواهد شد. هزینه پرداختی شما بین 1 تا 3 روز کاری به شماره حسابی که پرداخت کردهاید، واریز خواهد شد.
- ارسال مجدد کالا برای مشتری شامل هزینه میباشد / نمیباشد.