هدف سایت اتو پارت چین در وهله اول جلب رضایت مشتریان عزیز میباشد و برهمین اساس شما میتوانید براساس شرایط مندرج در سایت تا 7 روز محصول خریداری شده را مسترد نمایید.
در صورتی که به هر دلیل کالای خریداری شما مغایر با سفارش شما باشد، میتوانید به روش زیر اقدام کنید:
لطفاً قبل از باز کردن بسته کالا در هنگام تحویل دقت داشته باشید که اطلاعات مندرج در لیبل یا فرم سفارش روی بسته یا کالای سفارش داده شده مطابقت داشته باشد. در صورت داشتن هرگونه مغایرتی اعم از نوع کالا، رنگ، گارانتی، سایز و … از باز کردن بسته محصول خودداری کنید و مغایرت را به همکاران ما در اسرع وقت اطلاع بدهید.
هدف سایت اتو پارت چین در وهله اول جلب رضایت مشتریان عزیز میباشد و برهمین اساس شما میتوانید براساس شرایط مندرج در سایت تا 7 روز محصول خریداری شده را مسترد نمایید.
در صورتی که به هر دلیل کالای خریداری شما مغایر با سفارش شما باشد، میتوانید به روش زیر اقدام کنید:
لطفاً قبل از باز کردن بسته کالا در هنگام تحویل دقت داشته باشید که اطلاعات مندرج در لیبل یا فرم سفارش روی بسته یا کالای سفارش داده شده مطابقت داشته باشد. در صورت داشتن هرگونه مغایرتی اعم از نوع کالا، رنگ، گارانتی، سایز و … از باز کردن بسته محصول خودداری کنید و مغایرت را به همکاران ما در اسرع وقت اطلاع بدهید.
استرداد کالاهای برقی
با توجه به حساسیت کالاهای برقی، اگر محصول مورد نظر شما به صورت اشتباهی از سمت سایت اتو پارت چین ارسال نشده باشد، امکان استرداد وجود نخواهد داشت.
مشکل فیزیکی کالای ارسال شده
خریدار موظف است که کالا را قبل از تحویل از تحویل دهنده به صورت کامل چک کند و در صورت داشتن هر گونه مشکل فیزیکی اعم از شکستگی یا خراشیدگی یا سایر مشکلات رایج به مامور تحویل دهنده و همکاران ما در سایت اتو پارت چین اطلاع دهد. همکاران ما بعد از بررسیهای مورد نظر تلاش خواهند کرد تا کمتر از 24 ساعت با خریدار جهت استرداد کالا با خریدار هماهنگ شوند.
شرایط جایگزین کردن محصول یا استرداد وجه حاصل از بازگشت کالا
بعد از استرداد کالا و تایید کالا توسط تیم پشتیبانی مجموعه اتو پارت چین مبنی بر سالم بودن کالا و مغایرت کالای ارسال شده با کالای خریداری شده، یکی از موارد زیر انجام خواهد شد:
- در صورتی که خرابی کالا ذاتی باشد یا کالا معیوب باشد، همان کالای خریداری شده با کالای سالم جایگزین شده و به مشتری عودت داده خواهد شد.
- در صورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، امکان استرداد کالای معیوب وجود ندارد. در صورتی هم که خریدار محصول را به سایت اتو پارت چین ارسال کند، همان کالای معیوب به آدرس مشتری ارسال خواهد شد و تمام هزینههای جابهجایی برعهده مشتری خواهد بود.
- در صورتی که بعد از مهلت مقرر و تعیین شده 7 روزه استراد، کالای معیوب ارسال شود، هزینه ارسال کالا بر عهده خریدار خواهد بود. جهت بهرهمندی از خدمات پس ا ز فروش، لازم است تا رسید کالا تحویل داده شود. همانطور که قبلاً هم بیان کردیم، لازم است تا محصول با بستهبندی اصلی و سالم خود ارسال شود. در صورت ارسال محصول با سایر بستهبندیها، سایت اتو پارت چین هیچگونه مسئولیتی نخواهد پذیرفت.
پرداخت هزینه بازگشت کالا
در صورتی که مشخص شود که اشتباه از سایت اتو پارت چین بوده و کالای اشتباهی به خریدار ارسال شده است، ضمن عرض عذرخواهی از خریدار بابت این اشتباه سهوی، تمام هزینه حمل بازگشت کالا بر عهده سایت اتو پارت چین خواهد بود.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، باید قبض پستی به همراه مهر شرکت پست ارائه شود. همچنین میتوانید محصول مرجوعی را به صورت پس کرایه ارسال کنید.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان واحد فنی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، بر عهده خریدار خواهد بود.
شرایط ارسال
زمان ارسال کالا به مشتری
سایت اتو پارت چین در تلاش است تا در اسرع وقت اقدام به ارسال سفارشات کند. گاهی اوقات ممکن است باتوجه به نوع سفارش کالا و تامین محصولات از تامینکنندگان مختلف و موجودی کالا در انبار مجموعه اتو پارت چین، تاخیری در ارسال روی دهد. زمان ارسال برای تهران حداکثر تا 24 ساعت و برای سایر شهرها و شهرستانها بین 24 تا 48 ساعت از زمان ثبت سفارش خواهد بود.
هزینه ارسال
هزینه ارسال با توجه به محصول، شهر محل اقامت خریدار و انتخاب نوع ارسال محصول متفاوت خواهد بود که بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید و نهایی کردن سفارش، هزینه ارسال به صورت اتوماتیک توسط سایت محاسبه خواهد شد. هزینه ارسال برعهده مشتری است.
در صورتی که ساکن تهران باشید و سفارش شما بالای 3 میلیون تومان باشد، هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
تغییر آدرس خریدار
در صورتی که تا قبل از ارسال کالا توسط همکاران ما، خریدار درخواست کند که آدرس تغییر کند، این امکان وجود دارد. برای اینکار کافی است با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید و تغییر آدرس خودتان را به همکاران ما اطلاع دهید.
درخواست ارسال سریع یا دریافت حضوری سفارشها
در صورتی که تمایل داشته باشید تا محصول مورد نظرتان را به صورت حضوری از سایت اتو پارت چین دریافت کنید، میتوانید بعد از ثبت سفارش کالای خود با هماهنگی با همکاران فروش به صورت حضوری به دفتر سایت اتو پارت چین مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را دریافت کنید. در صورت تمایل هم میتوانید با واحد پشتیبانی سایت اتو پارت چین تماس حاصر کرده و درخواست دریافت کالا به صورت حضوری بکنید.
لزوم سلامت فیزیکی کالا
سلامت جعبه محصول مهمترین اصل شرط بازگشت کالا است و کالا خریداری شده نباید از جعبه خود باز شده و بر روی ماشین سوار شود. هر گونه تغییر در ظاهر قطعه مانند شکستگی، کثیف یا روغنی شدن قطعه، تغییر شکل یا هر موردی که سبب شد که محصول از حالت فابریک بودن آن خارج شود، شامل گارانتی بازگشت محصول نمیشود.
لزوم نصب قطعات توسط مکانیک متخصص
قطعات خریداری شده باید توسط همکار و مکانیک متخصص بر روی ماشین سوار شود. در صورت عدم تسلط کافی تعمیرکار بر قطعه و نحوه استفاده از آن، سایت اتو پارت چین هیچگونه مسئولیتی را بابت بازگشت کالا بر عهده نخواهد پذیرفت.
لطفاً قبل از هرگونه اقدام جهت بازگشت کالا با بخش پشتیبانی سایت اتو پارت چین در ارتباط باشید، تا همکاران ما در این زمینه شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.
در صورتی که محصول خریداری شده در حین حملونقل دچار آسیب شده باشد، شما باید طی 24 ساعت بعد از تحویل سفارش بلافاصله این مشکل را با همکاران ما در سایت اتو پارت چین در میان بگذارید و قطعه آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی از اداره پست، تیپاکس، باربری یا اتوبوسرانی به سایت اتو پارت چین تحویل داده خواهد شد.
نحوه ارسال کالای مرجوعی
لطفاً قبل از هر اقدامی با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.
در صورتی که کالای دریافتی شما معیوب است، حتماً عکس و فیلم از آن تهیه کنید.
لطفاً بدون هماهنگی با همکاران ما کالایی را مرجوع نکنید.
در صورت بازگشت کالا ( بعد از هماهنگی با همکاران فروش ) باید حتماً قطعه به صورت بستهبندی شده ارسال شود تا جعبه و محتویات آن به صورت سالم ارسال شود.
هنگام ارسال کالای مرجوعی باید تمامی قطعات جانبی داخل جعبه مانند ( گیره، خار و … ) باید همراه با قطعه اصلی ارسال شود.
در صورتی که برچسب محصول کنده شده باشد یا توضیحات اضافی مانند آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه یا محصول قید شود، امکان ارجاع و استرداد محصول وجود نخواهد داشت.
بعد از دریافت کالای مرجوعی توسط همکاران و کارشناسان سایت اتو پارت چین، کالای جدید مجدداً برای شما ارسال خواهد شد.
ما همواره در تلاش هستیم تا محصولات باکیفیت را در اسرع وقت برای شما ارسال کنیم. گاهی اوقات ممکن است به دلیل مغایرت یا مشکلات محصول خریداری شده، مجبور به بازگشت کالا شوید. سایت اتو پارت چین این شرایط را فراهم کرده است تا به مدت 7 روز کالا را بعد از دریافت بازگشت دهید.
محصولات باید در وضعیت سالم باشند. هیچگونه آثار استفاده مانند” خراشیدگی، رنگ پریدگی، شکستگی و … ” نباید برای خود محصول و ملحقات آن ایجاد نشود.
کالای آسیب دیده فیزیکی
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی یا هر گونه آسیبدیدگی فیزیکی بر روی کالا یا در بستهبندی، باید حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت یا آسیبدیدگی را به اطلاع همکاران پشتیبانی و فروش برسانید تا شرایط بازگشت کالا فراهم شود.
در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است تا بلافاصله مراتب را از طریق تماس تلفنی به واحد پشتیبانی و فروش اطلاع دهد. بدیهی است که اگر خریدار بعد از 24 ساعت از دریافت کالا، اقدام به اطلاع رسانی بابت مغایرت و بازگشت کالا نکند، سفارش تایید شده تلقی میشود و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود. بعد از اعلام مغایرت همکاران ما در اسرع وقت با شما هماهنگیهای لازم را به عمل آورده و شرایط بازگشت کالا را فراهم آورند.
ایراد ظاهری
همکاران ما در سایت اتو پارت چین در تلاش هستند که بهترین کالاها را برای خریداران محترم خود فراهم کند. محصولات باکیفیت و باقیمت مناسب از شرکتهای معتبر. انتظار میرود تا خریدار هنگام دریافت سفارش از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل کند و در صورتی که سفارش به هر دلیل هنگام حمل کالا آسیب دیده باشد، خریدار موظف است ضمن تحویل نگرفتن محصول، در اسرع وقت مراتب را به همکاران ما از طریق تماس تلفنی اطلاع دهد. بروز هرگونه مشکل فیزیکی برای محصول برعهده شرکت حملونقل است و سایت اتو پارت چین تلاش میکند تا رضایت خاطر مشتریان عزیز خود را برآورده کند.
در صورتی که نیاز به بازگشت کالا باشد، کاربر موظف است تا فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست ایران، کالا را برای همکاران مجموعه ما ارسال کند و هزینه ارسال را نیز پرداخت کند. در صورت تایید مغایرت محصول یا مشکلدار بودن محصول، هزینه کالا و هزینه ارسال به کاربر عودت داده خواهد شد یا محصول جایگزین به آدرس کاربر ارسال خواهد شد.
ثبت سفارش اشتباه
در صورتی که کاربر محصولی را به اشتباه خریداری کرده باشد و پس از دریافت آن متوجه این اشتباه شود، امکان مرجوع کردن محصول وجود ندارد و خریدار باید تلاش کند تا در هنگام ثبت سفارش، از صحت قطعات انتخابی خود مطمئن شود.
امکان لغو سفارش تا قبل از ارسال توسط سایت اتو پارت چین وجود دارد و مجموعه ما هیچگونه تعهدی مبنی بر لغو سفارش بعد از ثبت و نهایی شدن سفارش نخواهد داشت.
شرایط استفاده از مهلت 7 روزه بازگشت محصول چیست؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد، باید حداکثر تا 7 روز بعد از دریافت محصول به کارشناسان ما اطلاع بدهید.
همانگونه که قبلاً هم بیان کردیم، باید کارتن و جعبه اصلی محصولات را تا پایان 7 روزه مهلت استفاده نگهداری شود و از دور انداختن آن خودداری کنید.
خریدار نباید هیچگونه خراش یا نوشتهای بر روی محصول، کارتن یا جعبه آن ایجاد کند. در صورت تغییر بر محصول، بسته یا کارتن آن امکان بازگشت محصول وجود ندارد.
استفاده نادرست از کالا شامل بازگشت محصول نمیشود. خریدار متعهد میشود که محصول خریداری شده را توسط یک مکانیک کاربلد بر روی ماشین سوار کند.
در صورتی که کالای خریداری شده در سایت با کالای تحویل گرفته شده مغایرت داشته باشد، در اسرع وقت به همکاران ما اطلاع بدهید تا نسبت به ارسال کالای خریداری شده در اسرع وقت اقدام کنند. شما باید حداکثر تا 24 ساعت کاری باید این مغایرت را به اطلاع همکاران ما برسانید. در صورتی که مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا درشرایط اولیه خود باشد و کالا مصرف نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی هم که امکان تشخیص مغایرت تنها با بازکردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری شود.
در صورتی که کالای ارسال شده مغایر با کالای درخواستی شما باشد، امکان دریافت وجه در صورت تمایل شما وجود دارد. در این صورت تمام وجه پرداختی به حساب شما واریز خواهد شد. البته همانگونه که بیان شد، این حالت زمانی امکانپذیر است که کالا حالت اورجینال خود را حفظ کرده باشد و با جعبه اصلی به ما بازگردانده شود. برچسب زدن، نوشتن توضیحات، مخدوش کردن جعبه یا کارتن سبب میشود که امکان عودت گرفتن محصول فراهم نشود.
کسب حداکثری رضایت مشتریان سایت اتو پارت چین رضایت قلبی ما است و در تلاش هستیم تا نهایت رضایت شما دوستان را برآورده کنیم ولی گاهی اوقات شرایطی پیش میآید که کالای ارسالی متناسب با انتظار مشتری نیست یا یک قطعه به صورت اشتباهی به مشتری ارسال شده است. باتوجه به تنوع بالای محصولات در وبسایت اتو پارت چین، محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامتی فیزیکی و همچنین مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا هستند.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف یا باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و … سبب میشود که امکان مرجوع کردن محصول از بین برود. این در حالی است که اگر شما قصد داشته باشید تا از خرید خود انصراف بدهید و حتی اگر از محصول خود استفاده نکرده باشید، امکان استراد وجود نخواهد داشت.
با توجه به اینکه تلاش میکنیم تا محصولات با بستهبندی استاندارد و باکیفیت برای شما ارسال شود، ممکن است حین باربری محصول دچار آسیب شود، در این صورت لطفاٌ حداکثر تا 24 ساعت این مشکل را با همکاران ما در میان بگذارید، تا در اسرع وقت نسبت به حل آن اقدام کنند.
لطفاً قبل از تحویل نهایی از تحویل دهنده، نسبت به بررسی اجمالی و سلامت فیزیکی کالا اطمینان کسب کنید. در صورتی که متوجه مشکلی حین تحویل کالا شدید، قبل از تحویل کالا با همکاران ما در ارتباط باشید تا این مشکل را رفع کنند.
هنگام ارسال کالا ( بعد از هماهنگی با همکاران سایت اتو پارت چین ) لطفاً تمام قطعات جانبی و متعلقات را به همراه فاکتور را ارسال کنید. در صورت نیاز به توضیحات اضافی میتوانید در یک برگه جداگانه توضیحات مدنظرتان را اضافه کنید.
در صورتی که ساکن شهرهای دیگر در ایران به غیر از تهران هستید، پیشنهاد میشود که برای ارسال قطعه از پست پیشتاز استفاده کنید. هزینه ارسال قطعه به غیر از پست پیشتاز برعهده مشتری است ولی اگر از پست پیشتاز استفاده کنید، با ارائه قبض پست هزینه آن براساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت پست، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب شما واریز خواهد شد.
در صورت ارسال قطعه با پست پیشتاز، رسید پست را هم به همراه کالا ارسال کنید.
از نوشتن آدرس بر روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید. در صورتی که مجبور به نوشتن آدرس شوید، جعبه اصلی محصول را درون یک جعبه دیگر قرار داده و بر روی آن آدرس و سایر مشخصات را قید کنید.
نحوه محاسبه هزینه ارسال کالا
در صورت تایید کارشناسان فنی سایت اتو پارت چین و همکاران بخش پشتیبانی و پس از فروش، هزینههای ارسال برعهده ما خواهد بود و هزینه پرداختی شما استرداد خواهد شد. البته همانگونه که بیان شد، برای تسویه حساب هزینه ارسال کالا باید رسید پستی به همراه کالا ارسال شده باشد.
پروسه رسیدگی به درخواست بازگشت کالا
کارشناسان ما نکات و ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی کرده و در صورت تایید، در اولین فرصت کالا تعویض شده و به آدرس مشتری ارسال خواهد شد.
تعویض و ارسال کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. در صورتی که هم در انبار سایت اتو پارت چین موجود نباشد، تلاش خواهیم کرد تا از سایر همکاران قطعه مورد نظر را تهیه کرده و ارسال کنیم. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد تا قطعه دیگری را به عنوان جایگزین دریافت کند، با هماهنگی همکاران امکانپذیر است.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت مبلغ پرداخت شده توسط مشتری به شماره حساب ارائه شده مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و تصمیمگیری نظر کارشناسان فنی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش سایت اتو پارت چین است.
در صورتی که نیاز به برقراری ارتباط با همکاران ما باشد، میتوانید از طریق تماس تلفنی، واتسآپ یا روبیکا با همکاران ما در ارتباط باشید.
زمان بازگشت کالا ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا(برای شهرستان، شروع ۲۴ ساعت از زمان تحویل قطعه توسط مجموعه ارسال کننده محاسبه میشود (پست، تیپاکس، اتوبوس رانی و…))